بانوی هنر

بانوی هنر

اگر هنر نبود انسانها از سنگینی غصه می مردند
بانوی هنر

بانوی هنر

اگر هنر نبود انسانها از سنگینی غصه می مردند

آموزش ساخت پاپیون گل دار فانتزی

در پست آموزش ساخت پاپیون قول داده بودم که درست کردن انواع پاپیون رو بهتون یاد بدم.

که  من در اون پست تصویری از یک نوع پاپیون فانتزی اونجا قرار دادم که دوستی از من خواستن که اونو آموزش بدم.

که من بهشون گفتم آموزش اون پاپیون رو با همون رنگ ندارم.

و براشون توضیح دادم که  اون پاپیون تشکیل شده از یک پاپیون دوبل که به هم وصل شده به اضافه گل روبانی. من میتونم تصاویر آموزش های جداگانه پاپیون دوبل و گل روبانی رو براتون بگذارم و خودتون ترکیبش کنید و این پاپیون رو بسازید. 

الان هم اومدم که به قولم وعده عمل بپوشونم و آموزش تصویر به تصویر گل رو و آموزش گام به گام ساخت روبان دوبل رو هم براتون قرار بدم.

امیدوارم که استفاده کنید.

لطفا برید ادامه مطلب

 

پی نوشت: امیدوارم دوست عزیزم "سین" هم استفاده کافی رو برده باشن چون به درخواست ایشون این پست رو  درج کردم.

 برای ساخت این پاپیون اول گل اون رو مطابق با تصویر آماده میکنیم.



حالا با استفاده روبان یک سانتی و روبان دو سانتی روبان دوبل رو آماده میکنید.

به طور کلی ما به یه روبان پهن و یک روبان باریک تر نیاز داریم.


اگر بازم سوالی داشتین میتونید از من بپرسین راهنمایتون میکنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
loving_69 پنج‌شنبه 22 مهر 1395 ساعت 02:03 ب.ظ http://bia2.now.im

وب متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم به وب منم سر بزنین ممنون
98651

سلام دوست عزیز
به وبتون سر زدم اما امکان کامنت گذاشتن نبود

mostafa پنج‌شنبه 22 مهر 1395 ساعت 02:03 ب.ظ http://magazinecenter.blogsky.com/

با سلام وبلاگ زیبایی دارید لطفا به وبلاگ من هم بیایید

سلام ممنون
به وبتون سر زدم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.